Tuesday, January 11, 2011

update blog mcm update status kat fb..

mcm rumit je kan..iyelah, blog ni walaupun dh lama wujud..tp tak leh la lawan keupayaan yg ada pada laman web sosial fb kan.dgr2 fb nak tutup.betul ke.tak tau.betul ke.ntah...ada aku kisah.uish,jgn ar ckp camtu..aku kisah tau.kalo ada yg buruk pun, ia masih medium yg boleh mendatangkan kebaikan..

secara halusnya cuba mengupdate blog mcm slalu update status kat fb.cuma kat blog ni, mcm tak ramai je yg dok ikut.tu yg mcm lemah sikit.tp aku percy yg aku ada pengikut alam maya.wah, perasan.memuji diri lantas memasukkan ke dalam recycle bin..haha..kata follow teknologi.amik kau.adoi, selsema ni.pegi la jauh2.ganggu la orang nak celoteh.

baru je pas kemas2 bilik.membasuh baju dengan khidmat pn mesin basuh.khamis bercadang untuk balik ke kg t.intan untuk menghadiri majlis perkahwinan jiran embah.lantas perlu mengemaskan bilik walaupun diri si penulis masih serabut serabai.

job to be done today :
1)mandikan si manja dan menidurkannya-done(kejap je tu, sat lagi bgn la tu)
2)kemas bilik-
done
3)basuh baju-on the process
4)mandi-x
done lagi..ahaks..busuk masam..
5)tido-x done lagi
6)sarapan??eh awal2 pagi bgn tido rasa senak perut..lalu memasak nasi goreng tomyam..uish, mcm sedap..ahaks
7)edit pic musalmah tunang-x done lagi
8)update blog??sedang la ni..

updated setakat pukul 11.04 am...nanti2 sambung..harap semua job di atas dah siap..ahaks..

4 comments:

  1. hahahhaha aku pun dok asik skrg mengupdate blog...nway..dpt x pelanggan??wakakkaka

    ReplyDelete
  2. hahahhaha aku pun dok asik skrg mengupdate blog...nway..dpt x pelanggan??wakakkaka

    ReplyDelete
  3. Apa yang dirasakan penting, didahulukan dan diutamakan lah... yg kurang penting tu, tmpt kedua lah..

    ReplyDelete
  4. wan>>aku dh boring fb...hehe..amboi, damia dh besar...xjumpe2 lg..
    2ury>>thanks..tp boringla wat keje rumah yg sama je..

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails