Wednesday, January 19, 2011

nothing to be display

bukak.tutup.bukak.tutup.
ketidakbetulan sudah mari.
bukannya ape.mood berblog sekadar melintas di angin lalu je.
mmg tiada cadangan untuk penambahbaikan entry.
dok tumpang lalu sambil terbongkok-bongkok tanda menghormati blog aku ni.
sesekali menggedik ke blog kengkawan yg lain.
masih tidak punya nafsu mau tulis sepatah dua bebelan.

ari ini.tidak seperti biasa.
ada aku kaco ko.tak de kan(tiba-tiba).adoi.
dr sepanjg mlm, terjaga untuk pemberian susu rmt kepada anak tersyg je 4 kali.
agak penat tp masih boleh mengagah sambil si cilik tersenyum sipu.
oh tidak.tidak boleh dibiarkn mata melilau kasar.
momentum si bayi sgt luar biasa.bisa aje berjaga tidak mengira fenomena alam.
putaran alam berjalan mengikut paksi yg ditetapkan.
namun, si anak kecil mempunyai dunianya tersendiri.
pejam mengikut dayanya yg termampu.
kdg2 terkekek diagah dan dgn tiba boleh mengalunkan teriakkan yg sudah pasti bkn dibuat2.

pagi2 menyiapkan si cilik se comei2nya.
agar sedap mata memandang.iye sungguh authentik kan.ahaks..
hujung jari sesaja mencari pasal menekan butang laptop.
alam maya bakal dijengah.
tidak seperti biasa.ari2 ngadap muka buku.sampai xjemu2.
dok tgk status sorg2 kwn.sesekali dpt melihat buffering pic loading.
naik nyampah.naik darah pun ada.
tp diri xserik2 dgn kelajuan komputer setara kuasa kuda tp berfungsi mengalahkan kuasa tenuk.haha.

kepala pusing.hati runsing.tingkah tidak seiring.
asyik memikir2kan apakah pekerjaan yg bakal dikerjain.
rakan2 slalu berkata,
"ada tu rezeki org dah kahwin"
"ada la tu rezeki anak"....
owh, ayat penyedap rasa yg saban hari diungkapkan.
adakah ianya sekadar memujuk hati yg rawan ini.
mmg mujarab kata2 ini tetapi hanya untuk seketika cuma.
namun kutahu, DIA lebih tau.

dlm dok nyusu anak, masih boleh memblog sepanjang ini.
ok la.permisi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails