Saturday, January 29, 2011

saya sangat punya masa..

masa sangat tidak berbayar.it's for free.
masa juga tidak terluang untuk sesuatu yg tidak bermanfaat.
blogging.blogging.itu bermanfaat jugak kan.hahaha.ada aku kisah.ko lagi tak kisah.
24hours sgt mencukupi dan kadangkala bagai mengira satu.dua.tiga.owh, baru 60 saat.lambat plak masa ni.begitu bukan.

dok skodeng blog orang len.menggeletek je rasa nak buat macam tu.
skodeng lagi.skodeng lagi.adoi, mcm tak terlarat nak update persekitaran blog saya ni.
kenapa.bagaimana.mereka2 mempunyai masa yg terlalu banyak untuk mencantik hiaskan blog mereka.owh,sgt cemburu ok.tp tak pe.go slow babe.aku berazam untuk membuat perubahan minda blog sehari sekali.lama2 pasti berubah bukan.kalo tak dapat sehari sekali.maybe seminggu sekali.haha.alih2 setahun sekali.al-maklum la, kalo tahun baru, sepertinya harus bermuka blog baru.iye tidak.TIDAK.tak payah nak ikut2 orang.ikut kemampuan diri sendiri.yeszaaaaaaaa..smlm dok wat banner baru.arini nak upload slideshow pulak.kemajuan yang sangat membanggakan.i'm proud.i'm proud.

%#!@%#^%$*%-(maaf, ini bukan kata-kata mencarut lagi karut)
ini adalah salah satu gelombang melodi menandakan masuknya waktu untuk bersarapan.
bisa menggelodak jiwa raga tanpa sesuap makanan.moh kita.

4 comments:

  1. nk menhias blog mmg nk kene sabar...
    me malas..dah lama giler xrenovate 'umah' tuh..huhu

    ReplyDelete
  2. tau xpe...try n error..geram tgk blog org len yg gile2 cantik..

    ReplyDelete
  3. blog hang dh cukup cntik nie...ishhh jeles2...hihihi

    ReplyDelete
  4. ina>>aku bosan gile beb..tak de wat ape..dok godek2 menatang ni la..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails