Monday, January 17, 2011

alahai..berkerak kelumumur..ahaks.

bukan apa pun.baru 3 ari tak update.jiwa jadi sasau.gelora di hati sarah.aik silap..
bila bawak kete kan.mencurah2 idea ni nak tulis.
rasa nak tulis je stori2 sepanjang perjalanan.cite orang melintas ke.
cite kambing sembang ngan lembu ke.aish..semua nak cite la.
tp bila dah ada dpn skrin bisu ni.terkelu jari-jemari tak tau nak cite ape.
nak mula pun tak reti.tu pasal la tajuk pun merapu meraban.
agak2 ada owang rindu kat aku tak.hahaha.

bukannya menghilangkan diri, cuma balik ke kampung halaman seketika.
untuk meraikan majlis perkahwinan jiran a.k.a kawan sepermainan.kawan sekutukan.haha..
tp yg kawin ni adiknya, si emi fazira.kakaknya bukan tak laku tp masih menunggu harga pasaran hantaran meningkat..haha.tipu je yg ni..jgn marah.

tak taula, kedatangan aku diundang ke tidak.tp mmg depa dah undang.sbb aku ni tak jemput pun, aku datang.maklum ar.dah kenal lama.seronok sembang ngan depa.
ish, kalo boleh nak dok lama2.aku mmg suka dok sembang2 ngan maknya, cik dah (tp tak sempat)..dapat la lepak2 ngan cik noza n cik yati.bestla.si kecik darwisy lagi seronok.ramai dok pegang.lagi2 kalo awek pegang.mmg senyum sakan.tp balik je umah.meragam nak susu.adoi.tolongla.mmg susah benor nak ajar minum susu botol.mmg akan ngs teriak2. sedih ibu.owh.sori2.entry bukan untuk mengenang diri sendiri.

berbalik pada majlis kenduri tu.aku kalo bab makan.no1.bab bergambo dah tentu.tak mau cite panjang la.kasi tgk pic ya..tp bukan skrang.after diedit k.daa


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails