Saturday, January 8, 2011

bahagianya..

aku hidup dalam bahagia.
walau tidak di kelilingi oleh wang ringgit berjuta.
kediaman yg tidak bertingkat hingga bawah bumi sekalipun.
tidak dihiasi taman syurgai duniawi.
malah kadangkala sering kesepian.
NAMUN..
aku hidup dalam bahagia.
atas kurniaan Ilahi yg tiada tolok bandingan.
aku ada keluarga yg boleh diberi ketawa bila2 masa.dilukai bila2 masa.dimaafi bila2 masa.
aku ada suami dan anak yg sgt comel.kdg2 terusik dek kerana lelah namun bila melihat senyum tawa mereka hati mula cair dan terus rasa bahagia.
aku ada sahabat yg sangat comeil dan memahami aku.yg mahu berada di sisi tatkala aku susah dan senang.
TERIMA KASIH semua.
atas singgahsana dlm hati ini walau sedetik.
ia cukup membuat hati yg rapuh ini terusik.
moga kita dapat ketemu di kesempatan yg lain.
walau masa meninggalkan kita.
walau jarak memisahkan kita.
walau duit menjadi kekangan kita.
kamu semua ttp di hearty yg tidak perlu dibayar TETAPI perlu dikenang.
luv u olls..

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails