Friday, January 28, 2011

tido itu enak

berus gigi 3kali sehari..berus gigi 3kali sehari..
llalalalala..gila meroyan dah kembali.

haloooo.alam maya tiada bermaya.owh,sgt keletihan.
walaupun tidak berbuat ape2.serupa dengan berbuat apa2.
intro kasi hepi2 gila2 sikit.maklumla kan dah malam ni.
so, kena la g berus gigi.

amacam banner blog sy kali ni.mengancam keselamatan tak.
ada rasa tergugat nak kasi challenge tak.ikut suka mu la.hahaha.
tak mau amik kisah.sbb blog ni pun masih di takuk permulaan.
cuba g menggedik kat sesawang len, pasti jumpe yang cun2.

seperti biasa.sejak dua menjak ini, title entry tidak akan bersamaan dengan story yang mahu digebangkan.ntahpahapentah.hidup seakan mati.
macam mana tu.sehinggala rutin menjadi aksi2 yang kurang menunjukkan kecemerlangan diri.rasa kehebatan diri mula terbatas dek kerana semakin maju dalam perusahaan membasuh pakaian berkali2.kalo2 rasa berkesempatan bentar, kasi cuci pinggan mangkuk yang tak putus2 ada sahaja dalam ruangan sinki.uwek.uwek.uwek.belum ditambah dengan khidmat tulus menyusukan anak.kalo tidak sehingga kenyang pun, perlu diberi perhatian untuk adegan mengagah agar si anak tidak rasa bahawa diri keseorangan.

senyum.senyum.tak perlu kata apa-apa.
senyum.senyum.dah tentu tak leh kata apa-apa.nama pun bayi yang baru sahaja menyambut ulang bulan kelahiran yang ke-4.membesar secara johan di hadapan kedua belah mata dengan penuh kasih sayang.walaupun sepertinya si cilik lebih menyayangi si ayah.namun.
si ibu dengan rasa tanggungjawab mencuba untuk melaksanakan amanah dengan sebaiknya.kadang2 baran yang tiba tidak mengundang.maaf ya si anak ibu.

malam begini kesunyian.si anak melelapkan matanya untuk beberapa jam pertama yang selalunya memakan masa 3-4jam.si ayah tiada di sisi.touchingnya.si ibu mengadap skrin dengan penuh berkobar2 untuk merealisasikan hasrat untuk menulis entry yang terbuku semenjak pagi tadi.bukan kerana tidak berkesempatan.tugasan yang lain lebih penting untuk dilakukan.kami akan balik kampung.kulim gitu.yare yare.

laptop ku sumber cahaya kegelapan.wah gitu.bukan ape, lampu tido telah tidak menunjukkan tanda kebolehanfungsian.lantas.sejak 3-4 malam ini, kami tido dalam kegelapan yang diterangi oleh cahaya laptop yang memberikan keyakinan untuk meneruskan mimpi.mampukah laptop ini berfungsi 20 jam sehari.owh tidak.siang terus bekerja.malam juga terus bekerja.kalo lah laptop ni boleh bercakap.pasti sudah terkeluar perkataan2 yang mampu menggugat keamanan sejagat.maklum la.menda jarang2 sekali nak mencarut.mencarut itu kan karut.uish.apa ni.tak bek.nahe.nahe.

oklah.stop here.eh, sini bukan bus stop la.
sudah mau mimpi.lalalalla





1 comment:

  1. Your style is so unique in comparison to other people I have read stuff from. I appreciate you for posting when you have the
    opportunity. Guess I’ll just book mark this page. fupre school fees payment

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails