Friday, January 21, 2011

hati berbaju riang

dalam byk2 rutin yg aku buat.baru perasan, ari ni tak conteng blog lg.
erm.tiba-tiba xde idea nak tulih ape.
ahmad darwisy syifa'.seperti besa menunjukkan perasaannya yg seakan tidak berpuas hati dengan perkhidmatan si ibu.tp.hari ini lain sikit.demam ke?owh, mintak2 dijauhkan.maklumla skrg heboh pasal denggi(berita tersebar di kalangan ajk2 tingkap di pondok yg terdiri drpd kurg 10 org).sound mcm heboh 1 dunia.tidak mengapa.sesekali bikin propa yg tidak mengganggu akal org sekeliling.

aku pula kengantukan memuncak.lantas tidak terpikir pasal kehidupan blog.tdo masih tidak dapat nyenyak.diganggu oleh suara merdu si cilik.kan dia mcm xsht.asyik-asyik teriak sakan..dipujuk sebentar.diam pun sebentar.teriak lama.tulang belakang sudah hampir membongkok tiga.ayu si gadis tua.toink, boleh buat tajuk entry ni.ahaks.

nak pegi jalan2 pun, niat tinggal niat je.sedih merawan hati.skrg ni kuar je rumah, pakai duit.kuar je rumah pakai sen...eh, jgn dongeng ek..kuar g sidai kain mn ada pakai ongkosnya.. hello-hello, larat ke sekadar windows shopping seperjalanan pergi balik jemur kain saje.mood membazir tidak berkembang ok.

sudah.maghrib menjelma.tunaikan tanggungjawab anda.kalo x, sape nak jawab di sana nanti.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails