Tuesday, June 8, 2010

nak sangat..

apa la yg nak sgt tu..mcm penting je..ish..

assalamualaikum..
nak sgt update blog.tp mood tidak kesampaian.adakah penting mood itu?
yaya..untuk orang2 yg mals mcm saya mmg penting keadaan mood yg agak stabil itu.

meh kita pegi cite sabtu yg lepas.bukan ape.nanti terlepas stori mori yg best.
sabtu tu member baik gua kawin.si ina yumici.eh.5 jun la.eh.eh.tak silap.tarikh sama mcm besday saya.eh.haha.konon mcm bangga sbb orang guna tarikh kita untuk majlis yg agak bererti kan..ish3.perasan.

continue.
pegi ngan si nisa perasan.bermula perjalanan kul 10.45 sbb pagi2 sarap dulu.dipendekkan cite. kami sampai dlm kul 2.45.wow, gile lama atas jalan.ko wat pe tue.ngukur jalan ke.ceh.kami tidak sesat ok.diulang.kami tidak sesat.tp.tp.tp.mengikut jalan jauh yg rasa mcm tidak berapa yakin.adakah kami akan sampai.perut sudah memulas2 meminta untuk disuap kan sesuap nasi.huh, apakah.adakah.mengapakah.ikut jalan ini.apa nak buat, mmg tak tau jalan kan.redah je.kelewatan juga disumbangkan oleh kesesakan jalan raya di highway bangi sehingga senawang.apa nak buat, cuti sekolah.menerima lumrah alam mmg begitu.perasan excited membelah jiwa untuk meneruskn perjalanan.terus punya terus.hati sedikit berbunga riang.sbb rasanya palong itu adalah kurang lebih mcm felda kan.melihat signboard2 plantation memberi gambaran yg kami seumpama sudah hampir ke destinasi ditujui.namun...plantation demi plantation ditempuhi, namun tiada tanda2 kami akan sampai ke situ..arghhhhhhhhhh...adakah telah sesat..oh, mungkin tidak..tetiba si nisa bersuara, "rupanya besar jugak malaysia ni kan?"..hahaha..aku gelak..

ini bukan plantation tp "plan tension"..tu la, kuar awal lagi..budget reti sgt..huhu..
tak pe janji sampai gak..ina tak yah layan lagi..mari kita layan perut kita dulu..haha..mcm kita lak tuan rumah kan..tak pe, biarkan saje ina di situ..erkkkkk..alhamdulillah..akhirnya..tanpa segan silu ditambah bersama si nisa budget cun tu..mmg dah tak ingat dunia..lantak melantak..after dat, amik ko..kami posing mcm kami yg pengantin..mcm la tak kenal kami kan.eh, rasa aku pun cam dah lama tak posing beriya ni.maklum ar tak berapa nak suka ngan kamera.hehe.best2.

kami pun dok lepak2 kat umah ina.dh mcm umah sendiri.bermandikan peluh.apalagi.kami pun mandi disulamkan air.huh, baru sejuk.makan kek.then, dlm kul 6 baru gerak dari palong.kali ni, lebih yakin untuk meneruskan perjalanan kerana chenta hati pn yumici memberi peta yang langsung tidak sama dengan peta yg ada dlm kad kawin depa..hahaha.meninggalkan palong penuh kepeluhan mengambil masa 3 jam saje.then sampai KL.hehe.katil sudah melambai.tidak ingat ape2 yg lagi penting.pinggang sudah mula memberi isyarat seperti mau patah.kelenguhan mula terasa.yeahhhhhhh..selamat malam semua(malam tu la)..hehe..ina n zamri, tahniah k.semoga berbahagia n aku doakan korang dapat baby yg comei..amin..

3 comments:

  1. saya kesian kat ibu ngandung.. hopefully, beby sihat2 je... beby, beby.. jgn lupekan untie yg bajet cun tau..k... =P

    **malaysia mmg besar..kdg2..kdg2 je...

    ReplyDelete
  2. insyallah sihat..doakan ek..
    mn leh lupe kan auntie..janji ada baju sehelai dua..hehe...

    ReplyDelete
  3. hehhehe cian pn kewekz...sesat mncri rumah cik yumici...opsss pn yumici :)

    xper beb, nnti raye leh dtg lagi dh tau jalan kan....tn chenta hati punya peta lagi bguih dri peta kawen aku...hihihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails