Wednesday, January 14, 2009

seharian di skolah...

minggu ni aku dah start g sekolah..tp tak ngajar lagi la..just relief the class..cam semangat gak..cos aku jumpe balik my student last year..skrang dah masuk form3..bebdk ni pun cam excited je jumpe aku..siap salam lagi..ish..malu sejenak..hehhee..papepun aku sayang gile kat student aku..walaupun depa nakal..tapi sporting gak..erm..aku harap depa blajar la rerajin..this year PMR kan...

smlm aku dapat info yang mana aku ni jadi cikgu penasihat untuk :
>> Persatuan Beruniform : Pandu Pu3
>> Kelab : Budaya
>> Permainan : Akuatik

bunyinya cam tak kena je ngan jiwa aku..huhuhu.aku ni minat gile sport..tapi ditakdirkan untuk akuatik..hehhehe..lemas ar bebdk ni..aku pun tak pandai berenang..tapi tak pelah..maybe this is the new experience kan.. :)

today..aku relief dak form4..ish..secara fizikalnya mereka2 lebih besar badannya berbanding ngan aku yang kecik molek lagi ayu ni..hahahha..semcam hepi je diaorang ni ek..maybe tahun ni tak de peperiksaan yang besar perlu ditempuh..tak lama lagi, mesti ada yang akan berhijrah sekolah..maklum ar, bila result dah bagus..ada yang akan masuk teknik ke...asrama penuh ke..

~aku doakan yang baik2 aje untuk mereka2 ini~

3 comments:

  1. tahniah dah jdi cikgu..
    heheh jgn garang2 sngat..wat2 ayu jer janji student tak naik kepala...hehehe

    ReplyDelete
  2. hahhaahha..tau tak pe..dak skrang mmg tak leh garang sgt..bukan nak respect..aku kena blaja psiko la..hahahha

    ReplyDelete
  3. leh tak aku nk gelak kuat2 smbil terguling2....

    hahhahahhahahahhehehhehehehhehehihihihihihihi...

    akuatik...biar betui beb...lawak giler... :)

    molek2 jdk ckgu tu...doakn aku plak jdk ckgu k...

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails