Monday, January 26, 2009

..sambung lagi cite pasal my frenz..

kali ni aku nak cite pasal kengkawn aku semasa aku last sem di ittho..hehehhe..nasib baik ar ramai gak kene memanjangkan sem..pendek kata tambah lagi satu sem..bg yang tak berapa nak paham, extend adalah perkataan nak mendescribe kes aku ni..tapi aku bukan repeat paper...mau pun repeat pape la..hahahha..(nak jugak tu)..gelak ar wei..ape ni aku je yg gelak..hehhe..

sem ni aku lepak kat umah Double A..penghuninya adalah seperti >> wan sajidah, liana, huraizah, shakey, azimah, khadijah, azimah n eton..best gile dok sini...dak2 nya mmg sempoi n gile2..nampak je ayu2 gitu..tapi tak leh blah..hahhaha..mmg sporting abis..kitaorang ni jarang makan luar...menu kat umah pun dah mmg sedap2 belaka..ish...sape la chef nya ek..hahahha..pastu pada yang berimpian tinggi dak menguruskan timbangan>>petang2 wat senam aerobik..ada gak la yg cam taik2 ayam..hahhaha..ada yg konsisten..aku mmg tak rajin ar bab2 ni..baik aku lari kat stadium..leh usha2..mencuci pemandangan yang begitu indah di kuittho..gurau je beb..

kat umah ni..yang paling kuat studi..tak renggang ngan kerusi..aku leh bg title ulat buku pada...erm..wan sajidah kot..hahahhaha..dak2 yg suka men game...mmg teror gile ar..aku titlekan pada khadijah, azimah n shakey..yang mmg suka gile kemas umah..kira pembersih ar..serah kat eton..hehehe..cam umah orang kelamin beb..yg pandai buat ayat jiwang aku leh kata si huraizah ar..dia ni cam jiwang je..tangkap lentok je..tapi genius je..slalu dpt dekan..ntah bile studi nya aku pun tak tau..dia ni teror gile men badminton..tapi kalah gak ngn budak mana tu.. :) (lu ingat la sendiri)...liana dak yang kecil2 molek..dia ni kembar aku..aku sakit perut..dia pun sakit perut..aku kurus..dia pun kurus..hahaha..garang dak ni..tapi baik hati sgt..hehehe..ima adalah toh puan sri kita..kopi yg dia wat mmg sedap..ima bila nak wat lagi..rindu ar kat kopi n coklat ko..last but not least..aku ar dak paling ayu sekali dlm umah tu..haha..bgn je pagi2 tabiat aku, mesti bukak pc..pastu bukak fs..tgk horoskop..nak cite lagi pasal aku ke..korang describe sendiri ar..tak kisah nak kutuk ke ape ke..janji aku hepi je..

mmg sedih je..bila saat2 akhir nak tinggalkan parit king ni..bila sebut parit king, cam tak de pape je..tapi bile dah bermastautin kat sini..best la..

k..nanti sambung story about ko ek gejek..sabar menanti...

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails