Tuesday, January 27, 2009

~futsal~

bola..bola..bola..walaupun aku ni tak tau sgt pasal bola..tapi aku telah melibatkan diri dlm futsal diwaktu2 last sem kat ittho..ni pun sbb si cinoi ngan isma la ngajak aku n ina men futsal kat BP..hahhaha..mmg tak penah beb terlintas nak men permainan ni..tapi tue ar..try je ar..have fun kan..tapi mmg lawak ar..kenangan paling tak leh aku lupa se awal pembabitan aku dlm dunia futsal ni..hahhaha..masa tu pihak lawan nak jaringkan gol..aku leh gelak kat tgh2 padang tu..walaupun tak gol lagi..seumpama aku leh tau yg pasti gol..refree leh sound aku ckp..wei, awak gelak ek..kan bola tu nak masuk gol..adoi..dah nak wat cam ner..dah mmg pasti gol..hahha..

tapi, semenjak kejadian hari itu..(cam menda buruk lak)..aku seakan dah jatuh cinta kat permainan baru ni..aku pun join futsal ittho..masa tu mmg best ar gua ckp lu..jiwa gua pun seakan kacau bilau..so, gua menghepikan diri ngan men futsal..hehehe..rakan2 seangkatan kaki bangku adalah terdiri daripda..ina, sam, evon, oreo n sape ntah lagi..maaflah aku ni byk makan kepala ikan n jus semut..tu yg ingatan tak berapa nak baik..hehhehe..time ni aku kenal ngan gg, umar n seli dgn lebih rapat..mmg sempoi ar depa ni..

nak dijadikan cite..kitaorg join futsal anjuran kosmo..dak lelaki JOHAN tu bhgn selatan..kitaorg No 3..kira not bad la kan..so, dapat g GRAND FINAL kat UM..tapi kalah ar..saingan kan sengit..hehehe..bila dikenang2..kitaorg kaki bangku ni pun layak men..mmg gian ar nak futsal ni.. best tak terkata...

tapi handball tetap di hati aku.. :)

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails