Wednesday, January 14, 2009

minggu yang agak kelam kabut...

aku ni dok tercari2 apelah yang akan jadi pada aku masa depan...ish..pening gak nak pikir..dipendekkan cite skrang ni aku dok ngajar kat SMK Cheras..tuelah..last week, aku masih keje kat upu lagi..ari tu (khamis) aku terlupa bawak h.phone..di waktu petang yang agak2 kepenatan, aku dok lepak la sambil makan2..tetiba h.set aku berbunyi..tapi tak tau la sape call..coz aku tak nampak..almaklum la skrin rosak..huhu..rupanya panggilan itu dari seorang best fren aku..cikgu farzani..dia tanya aku...nape tak datang taklimat..aku pun pelik ar..taklimat ape..rupa2nya aku dapat gstt kat sekolah yang aku penah ngajar tue..excited gile aku..dlm masa yg sama sedih gak nak tinggalkan upu..namun apakan daya..mungkin bakti aku diperlukan kat sekolah tue..wah.. aku terus g cc mlm tu, nak chatting ngan member aku..

kebetulan, pegawai aku masa tu dok on9..en shaikh..aku bgtau la yg aku tak datang ari jumaat..leh dia kata kat aku,"ko ada ke tak de sama je"..ceh..aku pun balas ar balik..orait..next week saya dah tak de..hehehe..cuak member..keesokan ari nye..aku tak datang opis cos aku nak g sekolah nak sahkan betul ke nama aku naik untuk ngajar kat sekolah..rupanya mmg betull... petang tu aku g opis untuk menyerahkan segala keje yang tak seberapa penting kat member aku..fai..cadangnya aku nak bagi surat perletakan jawatan ari jumaat tapi memandangkan En. Mat dah balik,..so..aku bg la ari isnin..

nak ditambahkan kesedihan aku,..aku tak dapat join program jom masuk U yang akan diadakan pada ari sabtu ni (17Jan09) kat PWTC....erm..apa nak wat..bukan rezeki aku nak join..ari sabtu aku g opis...shaikh blanje nasi ayam dara kat aku ngan huraizah..si hamsa blanje air..hehe..anyway, thanks a lot..sedih gak tak dapat jumpe En Arwan ngan Firdaus..En Arwan tak berapa nak sihat..si Firdaus mungkin tak sihat gak..sbb ari seblmnya dia cm demam je..huhuhu..

tak disangka, pd ari isnin aku g opis sbb nak bg surat kat En Mat..En Arwan ada kat opis..heehehhe..En Arwan ni baik gile ar..time aku baru masuk tu..kalau tak silap..ari kedua aku keje kat situ..dia ajak aku ngan fai gi breakfast..erm..terkejut gak..tapi seingat aku dia ada untuk seminggu tu je..sbb dia kene menjalani rawatan..so..aku doakan yang baik2 untuk En Arwan..semoga mendapat kesihatan yang baik..lagi satu yg sedihnya..aku tak sempat nak blajar php ngan dia ni..ish rugi2...En Arwan jgn dok nak merokok je...hehehehhe...

Pegawai kat situ merangkap member aku tak lain dan tak bukan si Huraizah..heheheh..muda2 dh bergelar pegawai..pasni mesti jarang jumpe..tapi tak pe..kalau nak lepak2 leh je roger.. penat gile aku rasa dlm minggu ni..kepala rasa cam ting tong je.. pasni mesti byk keje yg menanti aku....

2 comments:

  1. woit!renang beb!past nie ajar aku!!!
    pandu p3..x bley blah!

    ReplyDelete
  2. ko leh terapung ke..hahhaa..aku yang slim river ni pun tak leh.hahhahha..gurau wan..

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails