Friday, July 9, 2010

sotong mcm2 sotong..

tiba2 subjek di atas berlegar2 di kotak penalti aku.hah.kenapa lak ni.
maybe isu sotong adalah sgt femes di kala cuaca agak panas kadang2 suam kuku.
act, subjek ni nampak cam tak penting bg aku.untuk bual2 kosong memenuhi ruang lingkup masa yg terluang leh ar layan kan.tp tiba2 terdetik untuk ketuk2 papan kekunci ni mau bercerita pasal sotong.

sotong oh sotong.

bermula dari perjalanan kaki melangkah balik td, tiba2 aku dgr student ckp, "hah, mlm ni masak lemak sotong la".aku diam je la.sbb budak tu pun lalu blkg sambil berkata kpd kawannya.sudah tentu budak itu tiada kene-mengena ngan aku kan.tp tiba2.jeng jeng jeng.berlegar2 hal sotong di sekitar corner kehidupan aku 2menjak ini.baru teringat...malam tadi mak masak >> sotong masak lemak cili api.hah.kan sotong tu.

keduanya >>topik perbualan sotong paul yang melanda demam kejutan piala dunia.oh rupanya Paul itu nama sotong.aku pikirkan tuan punya sotong itu bernama sotong.eh silap, bernama Paul.hahahha.bernama.

ketiganya >>ink kat bilik guru tiada.tiba2.eh, mungkinkah dakwat berwarna hitam itu telah ketiadaan akibat sotong bz dgn piala dunia ni.mogok ke ape?eh,...jgn la gitu.anak bangsa perlu dididik dengan secalit pen marker..hehe

sedapnya sotong goreng tepung.tiba2.tak masuk dlm kotak penalti ni.dah la tu.g la dapur, nasi dah jadi bubur kot tu.maklum la, adam demam teruk.so, menjadi seorang bakal ibu yang penyayang.hahhaa..daa

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails