Saturday, August 13, 2011

darwisy dah pandai cakap





ada sape-sape rindu kat darwisy yang comei..
angkat dua-dua tangan..hehe..darwisy pun rindu juga..
tp darwisy punya ibu..

-harap maklum-
gambar ensem ini bukan terbaru.
anggaran usia dalam 8-9 bulan.mungkin.
tp tidak lebih daripada 9 bulan.


matanya yang sayup dan redup.
tidak menunjukkan tingkah laku yang sama.
aggresif tahap 5.
bisa membuatkan darah adrenalin anda berlari kencang.


hi..saya ensem.
takpe..saya sudah sedia maklum.
terima kasih.
ayah, darwisy lagi ensem bercampur comei sejak kecil lagi.
kecik-kecik ayah tidak cukup comei..haha..
gurau-gurau


semakin hari, semakin sukar untuk mengambil photonya.
aish.akal semakin panjang.
tp ni adalah tabiat yang agak kurang.
sbb suka memasukkan segala menda walau sebesar zarah di dalam mulut.


seorang yang suka juga membuat hal sendiri.
tp mesti ada orang di kelilingnya.terutama ayah dan ibu.
kalo tidak.teriak kuat-kuat.
skrangan darwisy dah pandai memberi arahan untuk sesuatu yang dimahukan.

contoh 1 :
bila nak minum susu = "amik". "amik".

contoh 2 :
bila nak suh orang dukung = "amik". "amik".

contoh 3 :
bila nak makan makanan kegemaran = "amik". "amik".

last week kan..dia ckp,"abg"."abg" pada iqkbal.alahai..
mungkin kepetahannya seperti bertih jagung..

tunggu la ibu ngan ayah dan kaum kerabat untuk melayannya..


2 comments:

  1. Umo brpe ni dek dah pndai becakap ye dek, cnfirm bising macam ibunye

    ReplyDelete
  2. kehadapan auntie cinoi cutest,
    darwisy sekrang berda dalam kondisi yang sihaat selalu.walaupun berat badan baru mencecah 6.8 kg.
    *maklumat diambil daripada klinik kesihatan 2 minggu lepas*.
    saya telah diberi umur sehingga detik ini iaitu 10 bulan 2 minggu.kurang lebih.hari raya ini akan jatuh umur saya 11 bulan.
    saya masih mencari-cari arah tujuan pemanduan, kerana masih tidak boleh lagi berjalan dengan baik.

    Sekin, Terima Kasih.
    saya yang banyak mulut..
    baa...baa..baa :)
    selamat berpuasa ek auntie

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails