Friday, February 18, 2011

double A version

hari ini free.sgt free.free dr segi masa.kepala pun free.kocek pun free.ahaks.xape.orang kata, ulat dlm batu pun boleh hidup..owh, betapa kamu tidak tahu wahai manusia, betapa susahnya kami mencari sesuap nasi.semudah itu membuat bidalan..cuba kamu jadi ulat tgk.aku pulak jadi manusia.betapa besar rahmat seandainya boleh twist semudah itu.twist??twist?oh twister di rumah wan sajidah berperisa oren dan blackcurrant.sangat meruntun.sedap sungguh.

bulan lepas ada 31 hari bukan.ini bersamaan 31 entry.setakat hari ini 18 hari bulan, tetapi entry masih 13..tidak berganjak.nak kata sibuk.tidak juga.cuba memikirkan untuk meletakkan entry2 yang boleh dimanfaatkan bersama.cerita-cerita yang hendak dicoretkan juga harus mendapat tapisan kualiti yang sangat cenderung ke arah kebaikan.itu sebaiknya.tetapi sekali-sekala merapu meraban tidak salah juga.

bukak saje fb, tgk status wan dapat 2nd prize GA..kamu ini kan..slalu sahaja bertuah dlam membuahkan hasil.jampi menderem ape yang ko do amalkan ni..tahniah frenz..malam tadi aku g lepak umah dia ngan liana.seronok betul.lama sgt tak jumpe.(xlama pun..tp saje propa lebey)..teringat plak kat kengkawan yang len serumah seriuh dulu..owh, nad, shakey, azie, djah, hu, zarimah, kak matun, eton.zassssssssssssssssssssssssss…tiba2..kumencari..kumencari..dimanakah folder pic kita dahulu.sgt kangen.sama2 dok menyertai ajk tingkap(tp jarang la)..sama2 main masak2..sama2 dok nak kuruskan badan (ewah, ni bukan aku secara telusnya)..sama2 senam robek hatiku di dpn pc..sama2 pegi ke pasar..sama2 makan bersahur dan kadangkala dimasak oleh aku sorang2..hahaha..dah mcm mak2 lak aku..padahal, status emak di kala itu, selayaknya dipegang oleh cik shakey..haha..jgn marah..sama2 men game..sama2 kemas umah..sama2 pegi kelas yang sama..sama2 ponteng kelas..sama2 pegi riadah kat stadium..sama2 g shoppin..sama2 meniru dalam test..

orang kata lagi..kalo kita dok teringat kat seseorang, seseorang itu juga pasti teringatkan kat kita..boleh pakai ke kata2 ni..tp kalo kita ingat ramai2, belum pasti yang ramai2 dok ingat kat kita kan.uh..masing-masing sudah membawa haluan dan berjaya skrang..aku still membawa memori kita bersama untuk dikenang.damn..tiba2 rasa sebak.STOP IT.

11
si anak dara(masih lagi) >> cik azimah, cik shakirah, cik khatijah

20
gadis bunga bersama kak matun

DSC00960
dari belakang kiri > aku, shakey, zarimah, azimah, huraizah
dari depan kiri >>liana, djah, nad…
wan sajid mana???adakah dia jurugambar kita?

DSC00961
iye.BENAR.tak mau introduce yg len2..berbaju kurung biru tepi sekali, itu dia wan sajidah kita.

DSCN1515
korang semua ingat lagi tak jenama kenderaan ini.
masakan tidak, semenjak kete aku xcident, inilah kenderaan tunggangan yang berjasa pada aku..

SEKIAN SUDAH PENCERNAAN MEMORI INDAH PART 1.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails