Wednesday, November 21, 2012

sayasukabalikkampungnoktah

Tajuk pun dah menggambarkan kegirangan hati nurani kan.ofkoslaryang..
tp noktah belakang tu nak langgar jugak.sbb baru nak memulakan penceritaan.
selain kerinduan yang membeku di hati dapat dicairkan, moment2 bersama yang tersayang ni mmg sukar hendak digambarkan.

oh no.my little princess tidak mahu bersama saya.so sad.Hanya Allah swt yang tahu.
hari pertama.hari kedua.hari ketiga mula nampak potensi akan hubungan itu.
hari pertama menangis beriya-iya seperti yang mendukungnya orang asing.
Janganlah begitu sayang.ibu rindu sgt tau.

Sori.
Sebulan seminggu meninggalkannya, mungkin membuatkan my zara agak renggang.
tp aku percaya hubungan ibu dan anak itu tidak akan terpisah.
sori again sayang.

Allah swt mengatur semua ini untuk kita bersama.
Dengan kerendahan hati sentiasa berdoa agar aku dapat membimbing anak-anak ke jalan yang diredhai.
Mungkin bukan sekarang sayang.Berikan ibu masa ye.

Eh..kata suka balik kampung.Entry sesedih sangat ni, apsal.

Jom..jom..kita tengok pic-pic menarik bersama mereka tersayang.
Last but not least, Anak-anak adalah anugerah Ilahi yang WAJIB kita didik menjadi KHALIFAH ALLAH SWT di muka bumi ini.

Inilah satu-satunya ASET sepanjang hayat di dunia dan akhirat yang menjadi titian hubungan yang tidak akan putus. Hargai anak-anak anda. Masa depan mereka terletak pada tanggungjawab ibu bapa yang prihatin.




Hai. Nama Saya Izz Zara Insyirah. Belakang itu, abang saya, Ahmad Darwisy Syifa'.
Tengah siap2 nak pergi umah Tok Wan ni.
(Tiba-tiba ayat di atas menjadi sopan setelah menghadiri seminar Dr Asri. Setiap Soalan mesti ada Taksanomi Bloom)..ka ba booooom



Hai. Berdress Merah itu adalah kakak Nurya.
Yang dukung saya itu, kakak Nulul(eh Nulul,"Darwisy berkata".)-Kakak Nurul la..hehe



My little Calips. Anak-anak ibu dan ayah.


Yeahhhhhhh..Kami OTW ni...

Nampak.Kegembiraan terpancar bukan.Yeszaaaaaaaaaa..
Itulah sbbnya saya suka balik kampung.


No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails