Saturday, February 5, 2011

sakit ulu hati vs sakit hati..

tak sama tapi serupa.serupa tang sakit tu..
adoi, dah beberapa hari merasakan badan tidak sedap.
bagai dicucuk dengan sembilu..ewah.betul ni.betul.tak tipu.
smlm g klinik.bukan sbb mengada-ngada.tp just nak ubat sahaja.
bg tahan sakit.sbb mmg dah tak leh tahan sakit.
sakit menangkap tidak mengira masa.ikut suka.
pagi.petang.malam.tgh malam.pagi-pagi buta.
sungguh tidak tenteram.ditambah dengan sakit ati.
maklum ar..dlm dok menjaga hati orang len.hati kita yang sakit.
tak usah la suka2 sound orang begitu.hati aku tersentap.
terkejut semua bagai ada.sbb aku terkejut la.
air mata tak dapat tertahan tp masih boleh dibendung daripada jatuh ke muka bumi.
tidak mengapa.selalu sgt nak kena jaga hati orang.itu kan perkara yang bek.
hati kita letak tepi dulu.masukkan dalam kotak baik2.ikatkan dengan reben.
dengan harapan hati tidak akan merajuk kerana mendahului orang len.
tp hakikatnya.hati tetap ada dalam hati.
perasaan itu tidak boleh ditawar-menawar.
maafkan aku wahai hati.kerana berperasaan begini.
saya saje yang paham kamu.
kamu duduk dalam hati saya baik2 k.
saya sayang kamu wahai hati saya.

Photobucket

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails