Sunday, July 3, 2011

suker-suki tak gosok gigi..

gile aku rindu kat blog ini.ahhhh..
alhamdulillah skrang aku sudah berkerjaya kembali.tidak penting diketahui umum.
tapi aku nak bgtau juga..haha.

9mths on+9mths off+9mths on+9mths off=:)

macam teruja bukan.nak tahu?
maklum saje ayu si minah propa bikin angin di luar sana kecoh sikit.
hati-hati, ada mata memerhati..

9bulan tanam anggur hijau yang pahit rasanya.
tetapi 9bulan jugak mengandung si cilik darwisy yg sekarang sudah berusia 9 bulan.
angka 9 menjadi bualan di status fb yg menimbulkan tanda soal di benak pemikiran yang membacanya.yang meluat pun baca sama.ikut suka kamu la.janji aku sgt gembira.

kesusahan bukan untuk ditangisi.benar.

eh, tatkala dia lalu depan mata ku..hati berdegup kencang.
bagai direntap keinginan memilikinya.owh.
tersangat gile kentang.

merepek sambil makan kerepek memang sedap.tp hakikatnya aku tak suka kerepek.
hah ambil.sape suruh baca entry langsung tak memberi manfaat ini.sudah.
skrang mode: ctrl+alt+del=log out.

chop! nape tak de stori mori about my cilik.
u know what.dia sangatla tidak menggedik tatkalah ibunya pulang rehat.
OMG..adakah sudah tiada bibit-bibit kerinduan.uawaawawa
tak ape..itu tandanya dia sudah pandai membiasakan persekitaran dengan cuaca alam.
alhamdulillah...semua ni rezeki dari langit..

tadi makan nasi goreng paprik ayam..urm..sedapnya.

cit..merapu meraban.

p/s:tiada stori pasal tajuk di atas.harap maklum.carilah di kemudian entri pun tak mungkin jumpe.daa
Photobucket

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails