Thursday, June 2, 2011

wakil bulan ini

galak?bermata galak?galak membaca?galak galak galak.
hahahhaha..ada galak membaca.tampar laju-laju kang baru tau.

no time no see la my blog.aduyai.ada rindu dalam taman hati.

malam ini di suatu saat yang hening.ewah.ku merajinkan diri
membina coretan ini buat tatapan kalian.mari dekat sini.

kasi rapat.jangan kata tidak.kalo tidak, aku ngajuk nanti..

kewek si ting tong person sudah mari.


mau tido la.sok mau drive jauh2 ke umah nenek kesayangan.

teluk anson namanya dulu.makan masa kurang lebih 3 jam jugak.

dengan kadar pemanduan yg agak berhemah.perlu lebih mementingkan
jiwa dan perasaan si penumpang.walaupun aku juga dalam kategori penumpang.

bukan ape, dok pinjam keta orang bukan.itu bukan menumpang la.

hahaha.ada?ada?.............


ari ni bersuka ria ke jusco?WHAT??????JUSCO?ONLY?

itu pun suka?OMG ( owh, merapu giler)..

ada g JUSCO pun suka bagai menari ria.ceh.kasi malu kompeni je.

hahahah..biarla.aku pun pasal kan..g beli buku..paling tak tahan.

gua men game di pusat permainan game tu..disaksikan oleh si cilik Darwisy.

inikan riadah namanya.haha.pastu kan, gua men kuda tau.uish.ape ni?

ko men kuda ke kewek oi..haram tu..eh silap la..gua nek kuda..haha..dok pusing2

ntah bape round.kepala sudah nek pusing.tak tahan.nasibla tidak terhuyung-hayang.

ala llalallala tok..perut lapar...tolongggg!! (slang versi nyanyian sape ek..lupa sudey)..


makan punya makan.jalan punya jalan.

balik time.seronot.tapi belum abis lg..

giant time..WHAT?again punya terperanjat..ONLY?GIANT?

owh..no taste la ko ni kewek..ape tempat shoppin ko pegi ni.

orang kata..orang kata lah..ukur baju di badan sendiri..

maklum ar..skrang dah pandai ukur baju darwisy.. :)


so sweet.


harap maaf.cerita ini tidak didatangkan dengan bukti pembelian dan sebarang

gambar sebagai saksi.kekurangan teknologi bercitarasa tinggi masih diawang-awangan.


harap maklum.


later gua nak tepek lak pic adik gua kawin..comei comei comei aku..

hahaha..takkan nak puji pengantin llak kan.

tapi kan adik gua ni sedikit overlak..2-3 ari sblm majlis berlangsung..

adalah dia suh gua buat ape ntah..eh eh eh..dengan slumber gua sound menggunakan

woofer namun bercirikan komedi,"sori sikit, raja sehari cuma sehari je ek..bukan hari2..

so,kalo nak tolong..akan dibantunya hanya pada hari majlis shj"...hahahaha


adik terkedu.


suka.gua mmg suka.sbb dapat kenakan orang.


okla.sekadar nak kasi bagitau uolls yg gua masih wujud di alam blogging ini.

cukup untuk cite ini.dan mungkin ini adalah wakil bg bulan jun ini.


jgn lupa ya..5 june ini, i sambut besday la..aish, sudah blushing2 ni.

tak pe..simpan ucapan kalian tu.dah tau dah.mmg nak wish kan..

tenkiu la yang..


aku d'perasan.


daa.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails