Friday, July 8, 2011

retis punya belog..

uish.aku ni ketinggalan zaman dek terlalu mengejar kecanggihan ke.
padahal canggih tu pun aku tak larat nak kejar.hp pun cap ayam saje.
atau aku mcm sengaja tidak mahu tau..atau..mmg sedia tak tau ni.

owh.nonsense.

jalan punya jalan di alam maya ni.
inilah baru pertama kali aku tau yang retis a.k.a selebriti malaysia ada blog.
semangat aku membacanya.agak2nya korang nak baca tak.
best jugak bile depa dok cite life masing2.
tiba-tiba aku rasa yang aku ni pun macam 'retis' jugak.
bukan ape.
ayu=retis=selebriti.


sajelah nak kasi kaler merah ni.bagi orang nampak sikit.


kami ada persamaan rupa2nya.usih, tak sangka mak cik bedah oi.
iyela.bukan makcik timah.
korang nak tau apa persamaan kami.
before tu..aku nak bgtau dulu perbezaan kami.
yang nyata lagi terang bersuluhnya.
aku kenal sama depa atas nama je la.bukan kenal rapat pun.jauh menyimpang sangat.
tapi depa langsung tak kenal aku pun..ahaksssssssss...malu tak?
cepat-cepat sorok dalam apa objek yang korang suka.eh, aku yang malu ke.korang yang malu ni.what eva.

persamaan kami adalah..rupanya aku ni bz sama ngan diaroang la.
sampai tak sempat nak update blog.uish.
lagi-lagi.aku makan nasi.depa makan nasi gak.cuma jenama je mungkin lain.
kali ni mintak maaf.takde jenama beras cap ayam ok.
hehe..

dah la tu..
meh aku bg link belog-belog depa.
sudi-sudilah korang intai.jangan sampai tumbuh ketumbit sudahla.
tapikan.aku paling tersentuh bila baca belog ogy ahmad daud.touching siot.
cubalah korang baca.penat dah dok tekan-tekan kekunci keyboard ni.
sudah la tu kewek, mana linknya?)oh ya..mari kita rapat-rapat ke bawah.
tu dia>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>









kalo korang rasa nak tambah.sila-sila.
tapi yang menjadi tanda tanya kan.agak-agaknya depa ni betul2 punya belog ke.
atau ada orang len yang saje-saje dok create.cer cite tgk.
apapun.gua sangatla terhibur juga membacanya.

selamat malam




Photobucket

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails