Tuesday, June 29, 2010

semangat yang hilang

terduduk aku seketika.buntu.guilty.empty.infinity.
arghhh...y..y..y..y..
lepas satu, satu..
lepas satu, satu..
skrng dah lepas satu, dua lak..
ditambah lak yg ketiga..
arghhhhhhhhh..umpama ada batu besar yg sedang menghimpit benak fikiran
kesusahan di hati dipamerkan dengan senyuman..
keresahan di hati diperlihatkan dengan gelak tawa..
kebimbangan di hati dijelaskan dengan keceriaan..
apa harus ku buat..
harap dan terus mengharap
doa dan terus berdoa
Oh Maha Pencipta..apa yg sedang direncanakan..
begitu hebat dugaan ini..
air mata ini tidak lagi terbendung..
perasaan ini tidak lagi tertahan..
mengalirla ia menjadi butir-butir mutiara agar mampu mencuci segala dosa..
berlalulah ia menjadi titik-titik emas agar mampu menghapuskan segala noda..
kuatkah aku sehingga diuji begini
mampukah aku untuk menghadapinya
tiada kata selain sentiasa merasakan ia datang atas dosa yang penah dilakukan
adakah ini balasannya
seteruk ini kah aku sehingga harus merasai kepahitan ini

Ya Rabbi,
berikanlah aku kekuatan atas kelemahanku ini

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails