Wednesday, June 2, 2010

holiday around d'corner!!iyeehaaaa..yahoo.com.my

macam biasa.stop.tak reti nak bg salam ke??
ish..teruk sungguh..ok2..maaf2..dah mcm blog ko lak ek..hehe..
entries dimulakan dengan assalamualaikum kpd semua..(mcm ramai sgt yg dok follow)..
tak pe.sabar.senyum.
tajuk dh mmg best.tunggu masa untuk menjalankannya sahaja.
cuti.cuti.cuti.
mmg aku tunggu.
tido.tido.tido.
mmg aku mimpikan.
cuma.plg best kawan2 aku bakal mendirikan masjid.
alhamdulillah.syukur dipanjatkan kepada Illahi Maha Pencipta.
memberikan kasih sayang hawa dan adam untuk bersatu.
mcm besa.bile cuti.mmg tidak sah ada jemputan kawin.
byk gak aku dpt jemputan.
tp tak sempat nak upload pic kad kawin yg cun2.
cuma jutaan terima kasih kerna menjemput.
maaf juga andai tidak dpt untuk memenuhi undangan.
mungkin atas sebab2 yg slalu mcm terjadi
>>destinasi mungkin agak jauh
>>ada jemputan di tpt lain
>>kekurangan modal untuk ke sana(pitis kureng)
>>tidak berapa nak sihat.ini biasa.sbb tak tau.penyakit juga tidak berbau.
dll sbb munasarawak yg agak relevan.& satu2 kali tidak ingin menghampakan
harapan kawan2..hanya mampu.
mendoakan kebahagian kalian dari jauh.
semoga tabah menjalani alam rumah tangga.
wah..pesanan mcm dah cukup ada tangga kat rumah..
hehehe






cik ina & zamray >> 5hb Jun 2010 (besday aku ni..) @ N9
liyana Smkc >> 6hb Jun 2010 @ Kajang
kawan en suami >> 6hb Jun 2010 @ Rawang
cik mala @ arif >> 12hb Jun 2010 @ Sungkai
cik amrina & Hamdanawal >> 12hb Jun 2010 @ Baling



3 comments:

  1. akak tolonglah... 5hb tu nak ape ea?... tuk beby ke tuk diri sndiri..???

    ReplyDelete
  2. ececee.. kad sapa lah kaler maroon tu..
    kak ayu xdpt dtg ke?
    btw..congrats kak ayu.. dah ade baby.. bestnyee...

    ReplyDelete
  3. nisa>>1st nk ckp..blog ko lawo..den suka..hehe
    2nd nak mintak..hahhaha..tak dela..ko ni cm byk wit je..jgn ar slalu memberi..tp nak bg sy tak mintak..kahkah..poyo gile..

    am>>minggu tu balik kg kat kulim..tp mcm tak dapat datang la am..tak wat majlis kat KL ke??buatla..buatla..nak tgk ko lawo2..huhu..tahniah tau..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails