Monday, December 31, 2012

2012 Sebuah Pengakhiran Kenangan


sukar untuk digambarkan dengan eskpresi malahan juga dengan tutur kata.
Tahun 2012 bakal melabuhkan tirai dan aku ingin membiarkan sahaja kenangan itu berlalu tanpa perlu aku menoleh walaupun sedikit..tp aku tahu, untuk aku belajar daripada kejadian-kejadian itu, aku harus menjeling dengan kerling agar setiap yang berlaku aku ambil dengan hikmah.
Sangat tidak keruan hati ini..Tapi andai engkau tahu di saat tiada siapa-siapa di sisi, DIA menemani kamu dalam susah dan senang..andai engkau tahu besarnya kasih sayangNYA..engkau tidak akan mampu menyakitiNYA walaupun dengan sengaja atau pun tidak..

Dalam sujudku aku sentiasa berdoa akan diberikan kesihatan yang baikm untuk diriku dan orang dikelilingku..Dalam tangisku aku sentiasa ingin berubah menjadi insan..insan..dan insan...akhir sekali menjadi khalifah..Dalam tuturku, seringkali aku ingin tidak menyakiti hati sesiapa..

Banyak yang telah aku belajar daripada segala yang berlaku..aku semakin tabah..kuat..sabar..dan paling penting aku tahu nikmat apabila meletakkan segala pengharapan kepadaMU..Benarlah, ENGKAUlah sebaik-baik tempat pengaduan dan penyelesaian masalah..Thank U ALLAH swt.. Semoga Esok langkahku semakin hampir denganMU...  



 zara again
 darwisy
 ahmad darwisy syifa' & izz zara insyirah
 eh, sengetlah ibu...so cute my dearest son
zara in da house

permata hatiku

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails