Wednesday, October 12, 2011

Traffic tinggi kerana kamu cantik...

sape rasa statement di atas betul..dongakkan kepala..kemudian angguk ke bawah..
betul tidak??erm..tetiba aku rasa mcm nak follow arahan pergerakan di atas..
secara jujur radjanya..(sambil mendengar lagu jujur)...aku merasakan statement di atas ada kebenarannya...tak percaya???cuba..try..test..tanya dalam diri korang-korang nape..nape..korang slalu usha blog seseorang??dua orang??tiga orang??berorang-orang??sbb dia cantik bukan??

tak nak ngaku lagi.ok.aku ubah sikit ayatnya.
salah satu faktor anda cuba memfollow cite2 awesome blogger2 tertentu sbb dia cantik(bg perempuan)..lelaki tidak cantik pun masih ada yang nak follow..sbb ape??sbb jalan penceritaan blog yang menarik bukan.ok skrg dah ada 2 faktor yang agak menepati ciri-ciri jawapan subjektif yang boleh dihuraikan.betul bukan.nak ngaku tak??

yes.dengan kepala sedikit angguk-angguk tp jangan geleng-geleng ok.
tak tau nape..bukan orang lain.tp aku la..aku suka tgk blog-blog yang bloggernya cantik2..dan juga blog-blog yang bloggernya sangat kreatif dalam penulisan.ada banyak dude blog yang menarik tertarik menarik...semua pasti d'boommmmmm...n korang pasti mencemburuinya...

1st of all..aku suka baca blog
http://www.nurulism.com/. bukan setakat penulisan yang baik.tetapi tidak membosankan jalan ceritanya.tempat2 yang diutarakan juga sangat mencuci tahik mata...menarik..oversea tpt yg tidak penah aku jejak..over river dah banyak dah..

2nd of all..aku suka juga usha blog
http://jejariruncing.blogspot.com/. bukan setakat ceritera percintaan mereka sahaja yang menarik hati..sbb itu tujuan asalnya dulu..tp skrang lebih kepada nak tahu perkembangan cik jejari runcing..masing-masing ada pendapat masing-masing.jangan hanya pandai mengkritik sahaja.tidak kira sape bersalah.cuba fahami situasi yang dialami oleh mereka.pasti anda terkesan.

3rd of all..aku suka juga tgk blog si cantik manis Fatin Liyana
http://honeykoyuki.blogspot.com/ . bakal doktok medic yang awesome.cantik.bergaya.bijak pandai.owh..tak kenal..lalu tidak jatuh cinta..tetapi terjatuh hati pada penulisan yang menarik..jauh berjalan luas pemandangan..

4th of all..si comei yang suka bergaya comei..
http://kupukupukecik.blogspot.com/ .cuba korang tgk..budak muda yang pandai bermain memek muka..sweet sour gile..penuh dengan doodles yang menarik..kreatif..lain daripada yang lain..

5th of all..si model kurus tinggi lampai
http://inibelogsaya.blogspot.com/ . teringin nak jadi seperti beliau..owh..jangan terlalu bermimpi di awan tinggi..sbb aku tak tinggi..lagi ramping.. lebih kepada stylish modern life..not bad..

lagi-lagi...ada banyak sebenarnya..smlm jumpe satu blog..cantik si bakal peguam kalo tak silap..cuba korang klik-klik situ
http://nurulbadiah.blogspot.com/. blog ni pun best bila diterokai.

lagi..lagi dan lagi.. http://irinenadia.blogspot.com. blog ni sweet aje.orangnya manis bergaya. uish...apakah rahsia anda semua..kasi sharing sikit..

semua blog2 yang aku nyatakan di atas antara yang menarik hati..ada lagi sebenarnya..akan diapdet later...semua mereka cantik-cantik belaka..bukan setakat cantik tetapi gaya penulisan yang kreatif dan menarik hati...agak-agak mereka seronok tidak menjadi terkenal di alam maya ni..sound like good bukan..macam artis pun ada..gaya-gaya mereka sangat mempesonakan..kalo aku yang perempuan ni sibuk la dok nak usha blog2 depa..spesis berjantina lelaki agak2 macam aku tak..hahahhahhaa....

kesimpulannya...traffic tinggi bukan sekadar bersandar pada paras rupa tetapi cara penulisan yang baik..betul.betul.betul

1 comment:

  1. cara penulisan yang baik mmg jadi faktor utama.. paras rupa pula adakalanya menjadi faktor tambahan untuk kita lebih menyukainya.. manusia kan memang suka yg cantik2..

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails