Monday, October 24, 2011

hepi anniversary ke-8

saya nak tulis jugak.walaupun mata seakan layu minta ditongkatkan sebatang pencungkil gigi. namun dengan rasa gigih dan menghargai tarikh ari ini.akanku gagahi jua.


tau tidak.tidak bukan.

hari ini, bersamaan 24.10.xx merupakan tahun ke-delapan saya mengenali kekasih hati saya merangkap encek suami yang kadangkala tidak setia pada saya.ahaks...opppppppppppsss..

tp saya tau dia amat sayang pada saya dan keluarga.


sebesar-besar rahmat atas kurniaan insan diberi nama "Ahmad Bazli bin Ali" ke atas diriku ini. walaupun ku tahu, dia tidak sempurna dan aku juga begitu.

terima kasih sehingga saat ini.



Inilah jejaka dimaksudkan. Luv u so much.


Individu yang sangat kusayangi. Tara..my ibunda...

Semoga Allah s.w.t memberikan kesihatan yang baik...

kehidupan yang baik di sana nanti..

-Emak Jamilah-


my 2nd ibunda.sangatlah sporting and pandai memasak seperti 1st ibunda saya.

senang berbicara.dan diajak berbincang.

semoga Allah s.w.t memberikan ketabahan yang tinggi dan kebahagian dunia akhirat.

-Emak Radhiah-


our zuriat.

lovely lovely...so lovely..

Terima Kasih atas anugerah tidak terhingga ini.

Seorang bayi yang comel.bijak.menghiburkan.byk mulut.byk ragam pun ya.

si Ahmad Darwisy Syifa'

1 Hepi Famili..sampai keakhirnya.Amin.


Wif adam my kesayangan juga.tp tak mau dengar ckp.geram.

Peneman setia Ahmad Darwisy Syifa'.

Juga si mangsa buli anakku.hehe.


My kesayangan...

-Hargailah Keluarga selagi masih bernyawa-

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails