Saturday, July 10, 2010

aku jiwang ke??

orang kata aku jiwang.hati karat.jiwa lendir.
ada.ada aku kisah.
hahaha.apalah orang2 tu tau pasal jiwang2 ni.
kadang2 jiwang tu kan perlu.eh, aku slalu ek.tak pun.
jiwang mengajar kita erti keindahan perasaan tau.
bg hati2 yang tidak berapa nak keras ni,selalunya bermuhasabah melalui jiwang
betul ke ni.tak pe.teruskan ko punya prinsip tu kewek.
maklum ar jiwa ini kadang2 menjadi terlalu sensitif.
dek kerana cuaca sekeliling yang memaksa untuk berubah angin emosi.
apa nak dikata.
aku adalah aku.
biar keras lahiriah.
aku masih mempunyai hati untuk tersentak.
aku masih mempunyai hati untuk terasa.
aku masih mempunyai hati untuk menangis.
aku masih mempunyai hati untuk tercuit.
ahh..adakah kamu2 mengerti.tidak bukan
hah, apalagi..g men jauh2..tetiba.

4 comments:

  1. xsalah pn jiwang tu beb :) perlu dlm hidup nie....

    dalam ati mesti ada taman beb (^_^)

    ReplyDelete
  2. spa yg tak jiwang tu sesungguhnya mengalami kemurungan yg tak berbelah bagi..hehhe

    ReplyDelete
  3. jiwang ke romantik?

    heheh..

    p/s: jom join contest kat blog saye:)

    ReplyDelete
  4. jiwang??romantik??
    ada beza ek..hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails