Tuesday, April 12, 2011

alhamdulillah

1001 rahmat di sebalik 1001 kekusutan..
alhamdulillah ku panjatkan setinggi2 kasihmu Tuhan atas kehidupan yang diberi..
kesusahan mengajar aku erti kehidupan..
kepayahan menyuntik aku semangat ketabahan..
keperitan menyulam buih-buih kesyukuran..

tiada ungkapan selain alhamdulillah..
aku masih bernyawa..
aku masih mampu melihat alam ciptaanMu..
aku masih bisa melihat orang2 tersayang disekililingku..
bertuah atas kurniaan ini.
terima kasih Allah s.w.t..
moga aku masih diberikan kesempatan untuk esok..
memejamkan mata untuk seketika meminjam mata untuk keesokan pula..

moga Engkau meredhai perjalanan hidupku Ya Rabbi..

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails