Sunday, March 20, 2011

darwisy oh darwisy

guess what??
hahaha.pikir pikir na na na na na...
selama ini telah kunanti-nantikan detik pertumbuhan akal yang bakal diraih..
sejak seminggu lalu..darwisy telah mula menunjukkan tanda-tanda untuk meniarap..
1...2..3..4.. kali sahaja darwisy baru mahu meniarap..mmg boleh dikira bukan..
tetapi..please be attention..hahaha..khamis MALAM jumaat..pssssssssssss..jgn ckp kuat2..
darwisy telah meniarap untuk sekian 5,6,7,8,9,10 .................. kali-kali-kali-kali...
sudah tidak boleh dikira lagi aktiviti ini kerana potensi semakin rancak..siap boleh ke hulu ke hilir untuk mengambil sesuatu yg menawan di hati..hati si ibu melonjak girang...........
hoorayyyyyyyyyy....namun begitu, masuk hari ini..genapla usia darwisy dlm tempoh seminggu ini tidak membuang bahan buangan..oh, sgt merisaukan hati..semoga anak sihat2 selalu..
pic tak de...ada tp tak rasa nak upload lagi..later ek..
ni pinjam laptop orang.berukband pun orang punya.hanya blog ini sahaja saya yang punya.

selamat membaca!

Photobucket

1 comment:

  1. hahahah best kan??:D tp nanti ko tggu dia boleh guling2 smpi ko x terpikir begitu lagu dia boleh guling...wakakakka...nway..kalau seminggu x membuang..g jmpa doktor..sbb td aku tgk dr.baby dia kata kalau baby x membuang dlm tempoh 1-5 hari..sila rujuk dr...tp baby sbb dia minum susu je kan..so nak membuang apalah sgt...huhuhuh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails