Tuesday, April 12, 2011

wink..wink..

dah lama tak membebel di blog anganan kosong ku ini..
masalah demi masalah bertimpa..
namun, tidak mematahkan semangatku untuk memberikan yg terbaik untuk hidup..

bila dihitung2 macam lambat masa berlalu..
tanpa dibilang, sudah menjangkau usia 6 bulan 2 minggu darwisy berada dalam dakapan kehidupan kami..aku bahagia..sangat bahagia..
tp kan..huhu..smlm darwisy jatuh katil..tersentak..mcm nak gelak tp tiba2 air mata mcm nak mengalir..kutahan...darah mula mengalir dari hidungnya..oh Tuhan...moga tidak diapa2kan dia.
alhamdulillah..diberikan kesihatan yg baik..cuma selsema dan batuk seketika..huhu..

darwisy semakin menunjukkan aksi2 lincah..dan semakin lincah..
akalnya semakin menjadi2..ragam sungguh mempesona...amazing...
kupanjatkan kesyukuran kerana darwisy masih menyusu badan..
walaupun banyak2 kata2 yg bisa mengguris hati aku..aku redha..aku mahu berikan yg terbaik untuk anakku..walaupun aku tau, ia bukanlah semudah itu...

aku sayang dia dan kamu...
Photobucket

1 comment:

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails