Sunday, April 24, 2011

aku dah keje la..

nak tulis..nak tulis..suka suka suka..
hujan lebat di luar tidak mematahkan semangatku untuk berkarya..ahaks..
lama sungguh tidak update cite2.byk sudah yg terlepas.
kesempatan harus diambil.maklum la my ensem boy sudah tdo la.ayoyo anakku si darwisy syifa'..
ibu sibuk berfacebook.dia sibuk jugak.bila ibu dok toleh belakang, tup2 tgk si anak sedang berdiri kat almari.owh, bisa menakutkan gitu.kamu itu kan kecil lagi si anak.no no no.noty ek.
mana si ayah ni tak balik lagi.tak cadang bawak kami jalan2 ke.hehe.bosan gile ni.
hari minggu rasa macam hari isnin...selasa..rabu..khamis..jumaat..

sepatutnya kan..esok..esok..esok..owh,tak nak cite.
ayu kamalia.sedarlah diri tu sikit..anda tidak layak.carilah kat tempat lain plak.
sound mcm sedey kan.memang sedih.sedih tidak tertanggung.tp orang akan kata..sabar.sabar.sabar.tp nak sabar tu pun pahit jugak kan.cuba ko ada kat tempat aku tgk.ko boleh tak sabar.hahahahaha.belum tentu kan.sbb Allah itu hanya bagi ujian pada hambanya yang layak sahaja..seeeeeeeeee...i layak tau.i layak diuji oleh Allah s.w.t.Thanks Allah s.w.t.

slalu akan ada orang tanya.tak keje ke?tak cari keje ke?dah keje?agak2kan jawapan klise cam ner lagi yg aku nak bagitau.ada cadangan tak??komen komen.

meh sini aku bgtau sebab yang paling utama :
>si anak masih tidak mahu menggunakan khidmat puting botol.jadi hati si ibu sangatlah kasihan tatkala melihat anak akan menangis teriak2 bila dicuba berkali2 menggunakan botol.saya mmg mahukan anak saya minum susu ibu ke tahap yang saya mampu.saya tidak sanggup meninggalkan anak saya.owh.orang lain bisa mengata macam2.saya tidak ajar dari awal la.salah saya la.kenapa asyik nak salahkan sahaja.kenapa tidak cuba memahami.susah sangat bukan untuk memberi dorongan.lebih bahagia menuding jari tidak tentu hala.lantaran itu, saya memikirkan untuk mencari rezeki bila anak saya bisa ditinggalkan dengan selamat penjagaan makan dan minumnya.hati ibu tidak akan tenteram.Hanya padamu Ya Allah aku berdoa.Engkau Maha mengetahui segala yang terbaik.terima kasih.

uish.tiba2 jadi touching plak.hehe.senyum balik.kutip-kutip senyuman itu.pegi jauh-jauh kedukaan.segalanya hanya sementara.selagi hidup.jalani hidup dengan bahagia.

baru kutahu letih juga menjadi surirumahtangga sepenuh masa.bila dipikir-pikir balik. surirumahtangga itu juga satu pekerjaan yang mulia kan.hehe.so, aku dah keje la.yeah.yeah.yeah.yabedabedoooooooooooooooooooooooooooo.

kurang lebih seminggu lagi.sepupu aku akan berkahwin.wah.seronot tu.nanti kita upload pic k..
Photobucket

2 comments:

  1. beb jgn touching2....nyusu je cara cmne2 pun...yg penting anak kite sihat...hiihihiihi...huhuhuu dh koje dh ko..aku je ler jdk surirumah spnuh masa...

    ReplyDelete
  2. aku tak keje lagi..i'm fully housewife..hehe..
    beb, slamat ari ibu..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails