Friday, May 6, 2011

mana anak ibu ni..

kurang lebey 2 jam darwisy dibawa ayahnya ke gelanggang badminton..ibu nak ikut, tp ibu ada tuisyen lak..tiba2 dok selak2 fb sambil mendengar syarahan ustaz samsuri ahmad ni..tetiba rasa kerinduan akan anak kecilku..owh, mana anak ibu ni..cepatla balik..dah abis banyak folder darwisy ibu bukak ni dok tgk gambar je...cepatla ayah..nak peluk cium darwisy..rindunya......

isteri solehah diceritakan dalam satu hadis adalah seumpama seekor gagak putih di kalangan 200 ekor gagak hitam.tatkala encik2 suami pulang ke rumah..cuba tengok.kot2 keserabutan terpancar di muka encik suami..rajin2 la buatkan kopi ke..teh ke..pegi la tanya sat, abang, layanan saya kurang memuaskan ke?si suami dok geleng..uish, selamat kita.cewah..cuba try tanya, abang, nak kawin lagi ke?hahahhahha..ada beran ka..ni mau rambut serabut serabai terus straight mcm baru lepas rebonding...guna jari pun boleh..haha.

cam ner nak kenal isteri yang jahat?perempuan yang hodoh perangai itu mendukacitakan suami.owh, Ya Allah jauhkan aku dan kami2 daripada golongan isteri yang jahat ini..

damn.idealess.

out dulu la.nak upload pic ke?erm.kalo tenet berpotensi laju.akan ku upload k..


Photobucket

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails