Tuesday, July 6, 2010

pisang apa tu??

pagi2 tadi mcm rajin membawa bekal pisang goreng ke destinasi pekerjaan bagi mengisi kelaparan yang tidak akan memberi sebarang warning.macam besanya akan membeli sebungkus nasi lemak dan beberapa ketul kuih untuk santapan di pagi ari.tp ari ni tak nak.nak goreng gak.

sesampai di sekolah, aku mempelawa kawan makan..kecuali si effa sbb dia pose. yg menjadikan lucunya perbualan di pagi ini ialah...>>sila lihat dialog di bawah :

rajes >> pisang apa ni?
effa >> pisang nangka.bau dia pun wangi je..sedapnya.
mus >> ntah, yang aku tau pisang goreng...............
ayu >> gelak tak leh control sbb jawapan mus tak betul n tak jugak ada sebarang kesilapan bahasa di situ..hahhahha..

lawak2.lawak tak?mcm tak gelak je..

4 comments:

  1. ahaks..org yg pose pon tau bau wangi tu pisang nangka yek..mantop btol kawan tu..=p

    ReplyDelete
  2. tauke pisang kot..tak pun penanam pokok pisang.hahaha

    ReplyDelete
  3. jawapan Mus memang selamba~kui..kui..kui..

    ReplyDelete
  4. slumber sambil mengenyangkan perut..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails