Friday, June 26, 2009

1st time tagged..betul ke status entry aku ni...dedicated to zazawati...

ko nak aku tagged ko ke ni zaza...hehehe..tak kira aku nak wat gak..dah ko mention nama 'ayu' tu..kira aku la tu..hahahhhaha...

The rules:


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :

-minah yg agak kelam kabut..kalo tgk muka dia mmg klako ar time tu...

-dak yang pandai menggoreng dalam presentation..kdg2 aku rasa dia tak tau pun ape yg dia ckp..kahkahkah..

-pakai la selekeh cam mana pun...still nampak ayu je cam aku..

-adik-beradik muka sepesen je kecantikannya...

-ape lagi ek...aku pun tak ingat la...tapi attitude mmg muda tak padan ngan usia yg agak tua dari aku...gurau ja...

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

  1. nampak cam brutal tapi hati leleh abis...
  2. sgtla setia kononnya ar..
  3. suka wat orang tergelak berguling2 cam aku la badut di kala itu...
  4. pemarah juga...n peramah juga...aku la tu...
  5. suka la tgk menda yg cantik..ini juga telah mengilhamkan aku untuk mendesign ape2 je..
  6. mempunyai kulit yg sensitif..gatai2..tgk tuan ar..mmg gatai pun...
  7. maaflah mmg tak suka diarah..tapi aku wat gak..haahahhahaha..saje tunjuk protesla kononnye...
  8. friendly sgt...
  9. suka tido...
  10. suka dah sampai ke no 10...maknanya aku dah tak payah dok memuji angkat diri kat entry ni..kahkahkah...

Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :

1. Wan Sajidah
2. Cik Yumici
3. Cik Zazawati
4. Cik Adila
5. Tuan Gejek..kalo ada la...

1 comment:

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails