Thursday, June 25, 2009

balik kampung..ooo..balik kampung..

*permandangan kampung yang menghijau...cewaaaaaaah

seakan cam ketinggalan punya entry..maklum ar gua ni tak berapa nak ada masa yg agak rajin nak uat blog....wat menda len rajin ar..lagi2 kalo dapat sleeping beauty..perghhhh..mmg feveret aku tu.. tapi aku nak cite time aku balik kampung @ perak..mmg best gile...gile pun tak best cam ni tau..paling best..dapat mengail ikan sepat..lagi feveret aku ni..mmg masyuk... haahhhahhaha..rasa cam tenang gile ati aku yg dok berkocak...(bak kata orang, sekilas ikan dalam air, leh tau jantan ke betina..) <<-- ada kene-mengena ke ngan cite aku mengail ngan pepatah kat atas tu..gile kentang...


*sungguh cantik alam ciptaan Allah ini...


*kepada sape2 yg xpenah tgk kepingan asam..ni dia...asam keping yang sedang dikeringkan..

masa agak jeles ngan gua..pegi meninggalkan gua yang dok menghayati keindahan kg..tapi ada cuti lagi aku mmg nak balik kg lagi..best siot..umpamanya awan mendung berarak seketika memberi laluan kepada ketenangan alam ciptaan Tuhan...(woit, ayu kamalia..dok merapu gapo ni??)..gua punya suka ar..dah blog gua..ada gua kisah..hahahhahhaa..menanah je telinga kene sound ngan aku yg ntah pahape ntah ni..

antara tentatif aku kat kampung kan selain mengail tu..ape lagi..maklum ar gaji pun masyuk..dok shopping ja..kat kg kan barang murah..plan budget ni beb..sayang wit tau..haahhhaa..ari pertama je, bapak aku dah bawak g ban pecah...adik mahirah pun pegi gak..ape???nak tau pasal adik mahirah...ish..awek cun ni dah berpunya beb..sori..no entry..u kene mengadap abg2 nya dulu baru leh ngorat (..wei ayu yg sengal..udah2 la merapu tue.gua bosan ar bc blog lu ni..) ish..aku plak kena sound..gua punya blog..suka la...ada gua heran..kahkahkahkah...


* ha ni dia pic2 menarik..gbr penulis tidak dapat dimasukkan atas alasan tertentu..

adam pun ikut sama..mmg cute ja..maklum ar kat bdr metropolitan yg penuh dengan bangunan bertingkat...umah aku pun byk bilik..tapi aku guna bilik bawah skali..yang len aku bg sewa kat org len..hahhahha...perasan je..umah apartment la katakan..si adam ni leh plak kejar ayam..hahaha..tgk ikan byk2 wat dia teruja gle cam nak cekik2 ikan tu..kahkahkah..

selain itu, aku g jumpe my luv..hehhee..(tetiba blushing)..malu ar..malu nya..[panggg....amik ko..dok merapu dari tadi..budget lbh..cam ar orang tu sayang sgt]...wei, ni leh menaikkan kemarahan ni..hehheheh..mestilah sayang beb..gua ni calon mithali tau..jeles ar tue..lu jgn ingat gua p jumpe dia dok suka2 ka...huhuhu..g jumpe la..kan lama tak jumpe..(stori haruslah dicover demi menjaga kepentingan masyarakat..tanpa menyentuh sensitiviti yg ada)...hehehehe..

next stori pls....

erm................... rasanya sampai sini sajelah gua punye rentetan..kembali ke alam persekolahan.. menggalas beg yang sarat dengan tanggungjawab untuk mencapai kejayaan masa hadapan pelajar2ku... folio2..post mortem2..ngantuk lagi..byknya koje...help desk...eh silap...help me..mayday2.. daa..nite...

3 comments:

  1. beb dh dpt gaji ek..bile nk blnje aku ni... :)

    ReplyDelete
  2. woit!hebat hang..joli gaji...simpan nak kawin
    guna byk wooooo hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahhaa..kawin lak..awal masey..ko bukan nak sponser barang hantaran aku ke...perfume la..tak nak susahkan ko mintak yg bukan2..kahkahkah...

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails