Friday, November 30, 2012

Saya Rindu Awak

Nampak tak hati saya menangis..
Of kos lar tidak bukan..sbb awak nampak saya tersenyum..
Saya belajar untuk mendiamkan diri untuk banyak perkara..
Namun kadang-kala diam itu akan membuatkan orang di sekeliling akan menyedari kesedihan yang dilalui..
Makanya saya tidak akan begitu di hadapan mereka..
Cukup ENGKAU TAHU dalam hati penuh dengan gelora..

Tidak salahkan untuk aku rasa RINDU pada mereka...
Namun ada sahabat selalu memberi NASIHAT dan KATA-KATA membina..
ALHAMDULILLAH..
Masih ada yang SAYANG..

Antaranya "Anggap sahaja masalah seperti kita sedang berada dalam kehujanan, hujan itu pasti akan berenti bukan"..Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh..dat's rite..

Manakalah, tangisan itu dilakukan dalam keadaan kehujanan, tiada siapa tahu saya sedang menangis kerana mereka hanya nampak aku dilanda kehujanan...


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails