Monday, July 13, 2009

ketidaktahuan..


muka aku borink pun comei..ahhaha..perasan je

erm..aku rasa bosan sgt..keje berlambak nak buat tapi rasa tahap kesunyian makin lama makin meninggi dlm diri..jauh di sudut hati aku amat merindui seseorang..tapi apa kan daya..aku hanya mampu menyimpan perasaan itu jauh2 di dasar hati aku..ape la nasib aku sbnrnya...bermain perasaan sorang2 begini..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

malas ar nak cite..ni la aktiviti aku time borink2..dok edit gambo aku yang makin lama makin ayu ni..hahhahha..perasan je..(ayat2 penyedap perasaan namanya ni)..


walaupun hari koko dah lepas..aku baru rasa nak update..hehhee..cun gile cekgu ni..


ni ngan shahin makan piza yok..sedapnye mencekik.

No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails