Tuesday, July 14, 2009

keindahan part 1


tak tau nape sejak 2,3,4,5 (kira sampai sok pagi..hehehe) hari ni..aku mempunyai tahap kerajinan dlm mendesign gambo2 aku yg agak ayu utk memuaskan hati yang agak berbunga2..terasa sebenarnya indahnya ciptaan agung Tuhan yang menjadikan setiap ciptaan itu sungguh bererti.. penulis agak tidak keberatan untuk meluahkan rasa keAgungan itu dengan memaparkan beberapa 'keindahan' yang sukar digambarkan...pls ya...ya..don't judge a book by it's cover..ni kan blog saya.. ikut suka saya la untuk memaparkan keindahan sebagai manakan..(eh, awat ayt bertukar menjadi emosi terlebih nie).. Ya Allah,,,sumpah tak buat lagi..gile mereweng aku nie...

k la..tak payah ckp banyak..dis is the 'keindahan' part 1..(gile kentang kan)..agakla..


pergh..tak tercapai akalku..betapa indahnya ciptaan ini.. :)


nice candid ya..

to be cont to 2nd part..hehhe..check it out..


2 comments:

  1. yo need to contact me and cik hu ..insyallah we have done something big for you in your life

    ReplyDelete
  2. aku call ko tak dapat pun..huhu..awatnya..tapi hu ada call aku..

    ReplyDelete

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails