Friday, April 3, 2009

handball MSSMKL 2009

ish..lama benar den rasa tak ketuk keyboard nak tulih new entry nie...mana tak nye, asal nak update je...tak leh nak sign in..sengal tahap memuncak je aku rasa..dalam jangkauan ingatan yg tak berapa nak panjang ni, dah byk cite aku rasa terlepas nak update...sampaikan malas ar nak update..(dari dok nunggu nak ketuk keyboard ni, baik aku ketuk ketampi sampai lebam)...wah, sanggup ke tu..

tapi aku nak cite gak, walaupun masa aku sbnrnya tak ada nie..jap lagi ada kelas la..wah, awat malas sangat ni..badan pun dok rasa sengal2 je...mana tak nye..aku baru je abis karnival handball MSSMKL yang berlangsung di pusat kecemerlangan sukan cochrane...dari ari senin sampai khamis aku dok padang..maklum ar student aku terlibat sama..kebtln lak, sekolah aku jadi penganjur..kaki aku pun rasa cam gedik2 semacam je, nak men sama...hahahaha.. lantak ar orang nak kata aku dah tua ke..hampir2 nak menopous ke..asalnye bile aku dah pegang je bola baling punya bola...seperti satu aura datang meresap..dgn tidak sengajanya..aku merasakan diri aku seperti budak2 yang masih boleh berlari ke hulu ke hilir(tak de ar sampai ke hilir perak laak..tu nak mampus namanya)..hahhaha...

ish..dah menyimpang sangat cite aku ni..sampai kat kampung aku la tue..(simpang 4)...berbalik pada topik kita di atas..ape dia murid2???--> topik kita di atas....iyelah..ape dia topik kita di atas...aish...nak kena jalan itik ni..wah, tak betul tu cikgu..tak boleh denda murid sesuka hati...walaupun mereka2 ini suka didenda sebegitu rupa... :)

dipendekkan cite aku yang agak panjang tapi tak bermakna nie...team sekolah under 15 BOYS aku layak gak g FINAL..diulang...FINAL tue...tapi nak buat cam mana..kita hanya merancang...di ATAS LEBIH MENGETAHUI...hiba di hati apabila tidak menjadi johan...tak pe...kita perform kat inter zone nanti k...chayok2 sayang..ayam goreng..ayam goreng...


N. Johan Under 15..chayok2 boyz..


Girl Under 15...


Boy under 18...







No comments:

Post a Comment

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails