Sunday, May 4, 2014

kalifah kecil kesayangan ibu dan ayah...


permulaan pagi dimulakan dengan assalamualaikum wbt.
moga hari ini dan mendatang sentiasa diberkati Allah swt..
oh mak ai lama sungguh tak datang sini, apatah lagi untuk melepak lama.
SO...
entri pembuka semangat ini dimulakan dengan aksi-aksi si cilik 1.2.3....yang mencuit hati...


inilah dia permata hati kami..ahmad darwisy syifa'. izz zara insyirah dan izz rizqi faseeha

"senget la ibu"..hehe..skrg nak edit gambar pun tak sempat sayang..


izz zara insyirah superwomanku.


tu dia seronok jalan dengan mak n abah...terima kasih mak abah...


anak dara yang disorokkan..hehe...


susahnya nak amik gambar si abang ni..semakin hari semakin nakal..


giyomi....


gambar lama baru upload..raya tahun lepas katanya


kembar mia sara..hehehe.perasan


sayang abang...



memperkenalkan...izz rizqi faseeha binti ahmad bazli


1st day...alhamdulillah


bestnya dia tidur kan..

1st day lagi..senyum sikit sayang...




seminggu di lautan biru..


abang yang suka menyakat adik..


bukan mudah nak amik gambar depa ni..


Cakkkkkk..saya dah besar ibu..


kami sayang ayah..

Photobucket

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails